Kategória venovaná diagnostickým prístrojom a testerom je veľmi obsiahla. Nájdete v nej všetky pomôcky potrebné na to, aby ste úplne presne určili príčinu problému, ktorý máte vyriešiť. Na výber máte kompresiometry nevyhnutné na zmeranie tlaku valcov, multimetre rôznych typov nutné na meranie všetkých elektrických veličín, testery na meranie stavu brzdovej kvapaliny či elektrolytu v batérii, testery na meranie tlaku palivových sústav , a mnoho ďalšieho. V našom obchode tiež zakúpite špeciálne testery na synchronizáciu karburátorov, bez ktorých je správne nastavenie ich funkcie v podstate nemožné.
Ručný autodiagnostický skener vozidiel a OBDII, vhodné pre profesionálov aj domácich majstrov – iCarsoft 10023 Univerzálny prístroj na rýchlu a prehľadnú diagnostiku vozidla....
Moderné diagnostický prístroj VAG-COM 16.8.3 MAX PROFI (plná výbava). Dodávaný vrátane najnovšieho prepojovacieho HEX V2 USB káblu, s podporou CAN a rýchlej komunikácie -...
Kompresiometr, tester kompresie pre vznetové motory (16ks) diesel Tester kompresie pre dieselové motory Pre meranie a diagnostiku kompresného tlaku u dieselových motoroch...
Profesionálny tester tlaku motorového oleja veľký Profesionálna sada pre kontrolu tlaku motorového oleja a kontrolu tlaku oleja v automatických prevodovkách v osobných,...
Pumpa vytvára tlak aj podtlak a je určená pre testovanie tlaku a podtlaku napr. U podtlakového magnetického ventilu, MAP senzorov, palivovej nádrže ap. Možno využiť aj pre...
Dielenský a autoservisné stetoskop Quatros QS30235 Servisný stetoskop (hobby) určený pre ľahkú a rýchlu detekciu - lokalizáciu problému. Počúvaním umožňuje odhaliť napr....
Prístroj na skúšanie vstrekovanie paliva Common Rail max.6 valcov Pre maximálne šesťvalcové motory so vstrekovačmi Bosch, Siemens, Denso, Delphi Sada jednoducho odhalí...
Pumpička s manometrom 0 - 2,5 bar. Teplomer. Veľký rozsah adptér pre VW, BMW, Audi, Ford, GM, Opel, MB, Rover, Saab, Jaguar, Volvo, Citroën, Renault, Fiat, Peugeot, Alfa,...
Univerzálny prístroj na meranie kompresie diesel, benzín 44ks Manometer: 0-40 bar (0-600 psi) s vysokotlakovou gumovou hadicou opatrenú vypúšťacím ventilom umožňujúcim...
Autodiagnostika je profesionálny merací prístroj, ktorým vám umožní napojiť sa na riadiacej jednotky všetkých súčasných automobilov. Vďaka tomu máte možnosť nahliadnuť do palubného počítača cez konektor OBD2 skúmaného vozidla a zistiť, čo s vozidlom je.
Poskytne vám napríklad informácie o emisiách, vypíše a zmaže chybové kódy, zobrazí kompletnú históriu porúch a nastaví interval výmeny oleja.
Štandardné autodiagnostika auta sa vám pohodlne vojde do ruky. Pomocou kábla ju ľahko prepojíte s riadiacou jednotkou a moderný softvér sa postará o to, aby ste sa dozvedeli všetko, čo potrebujete analyzovať.
Ovláda sa ľahko pomocou tlačidiel pod obrazovkou, poprípade sa môžete stretnúť rovno s dotykovým displejom. Nič navyše robiť nemusíte, program je vopred nainštalovaný.
Bežne sa tiež môžete stretnúť s autodiagnostikou v podobe programu, ktorý len nainštalujete na vybrané zariadenia. Dôležité je, aby ste si k nej zaobstarali kábel so správnym konektorom, ktorý bude pasovať do zásuvky pod palubnou doskou. U väčšiny nových vozidiel ale také starosti nemusíte mať, pretože sa k nim dá pripojiť bezdrôtovo cez Bluetooth. Medzi jej ďalšie výhody patrí možnosť využitia na viacerých zariadeniach. PC autodiagnostiku môžete mať na vašom počítači, tablete alebo smartphonu. A dokonca v ľubovoľnom počte, takže nainštalovaním viacerých verzií získate šikovné riešenie pre akúkoľvek značku.
Na podobnom princípe fungujú "ručné" tzn. univerzálny diagnostiky, ktoré ponúka základné a pokročilé funkcie pre viac systémov áut. Nie je u nich ale istota kompatibility s úplne všetkými riadiacimi jednotkami.
Ak sa ako mechanik špecializujete na opravy vybraných typov áut, pravdepodobne budete voliť autodiagnostiku priamo pre konkrétnu značku vozidla, ktorá zaručí bezproblémovú výmenu dát medzi diagnostikou a autom. Oproti univerzálnym modelom sa líšia aj počtom funkcií a možností nastavenia, ktorých má podstatne viac.
V prvopočiatkoch žiadnej svetovej označenie štandardov autodiagnostiku neexistovalo, výrobcovia automobilov mali svoje vlastné názvy. To platilo do roku 1996, kedy v Amerike začali používať skratku OBD2. Od roku 2000 (od 2003 diesely) sa používa aj na starom kontinente ako označenie pre technologický štandard európskych vozov. Všetky skôr používané protokoly, nespĺňajúce štandard OBD2, sa označujú ako OBD alebo OBD 1.
Naša ponuka je naozaj bohatá. Presvedčte sa sami, vyberte si autodiagnostiku Škoda, Volkswagen, Ford, Audi, Renault, Peugeot, BMW, Volvo, Mazda alebo Land Rover a ďalšie.